JEL LOVES LINGERIE CAMPAGNE VOOR WIBRA
VOEL JE GOED IN ONDERGOED
Een campagne voor een lingeriecollectie die niet alleen goed voelt, maar ook goed doet!✨
Challenge
Hoe zet je een splinternieuwe betaalbare lingeriecollectie in de schijnwerpers die niet alleen draait om comfort en zelfvertrouwen, maar ook een maatschappelijke impact heeft? Dat was de uitdaging van Wibra voor haar nieuwe Jel-Loves collectie, in samenwerking met influencer Jeltje (@Jel_nl). De collectie draait om zelfvertrouwen, comfort en betaalbaarheid, en draagt tegelijkertijd bij aan een groter doel: bewustwording rondom borstkanker. Een deel van de opbrengst gaat naar Pink Ribbon voor onderzoek. Aan ons de taak om een inspirerende campagne te ontwikkelen die deze waarden samenbrengt en maximale zichtbaarheid genereert.
Solution
Samen met Wibra en Hippo Creative Studios hebben we een veelzijdige ‘VOEL je goed in ondergoed’ campagne ontwikkeld. Deze krachtige slogan werd het fundament van een creatief concept dat vrouwen inspireert om zich comfortabel, sexy en zelfverzekerd te voelen, ook in zeer betaalbare lingerie. Het resultaat? Een samensmelting van inspirerende storytelling, pakkende visuals en een unieke live-ervaring.
Deliverables
Een campagne waarin onze disciplines binnen de Giesbers Group perfect samenkwamen.
Magazine: Het ‘VOEL je goed in ondergoed’ magazine is een rijke uitgave vol achtergrondverhalen, een interview met Jeltje en inspirerende beelden van de betaalbare Jel-Loves collectie. De link met Pink Ribbon krijgt extra aandacht met persoonlijke verhalen en informatie over het goede doel.
Fashion show: Onze studio’s werden getransformeerd tot een zelf gecreëerde roze catwalk. Met een publiek van Wibra-fans en een energieke presentatie door Jeltje zelf legde we de gehele live show vast en vatte we deze samen in een 10 minuten versie. Achter de schermen vond de Pink Room plaats, waar extra content werd gecreëerd, zoals interviews en sfeerbeelden.
Campagnemateriaal: Voor zowel online als offline kanalen ontwikkelden we een breed scala aan visuals, een compleet social pakket met video’s en fotografie. Deze content zorgde voor groots bereik op social media en bracht de betaalbare lingerie collectie en bewustwording krachtig over. Zo hebben we de doelgroep maximaal weten te bereiken én raken!