Maak het Mooier Weken

WORK FOR KARWEI

Challenge

Met Hemelvaart, Pinksteren en verschillende schoolvakanties voor de boeg, motiveert Karwei iedereen om lekker aan de slag te gaan. Want ook jij hebt vast een uitdaging: je interieur opfrissen, slaapkamer schilderen of tuin pimpen. Karwei helpt je met mooie acties tijdens de Maak het Mooier-Weken. Dit zorgt, juist rond deze perfecte klusmomenten in het jaar, voor extra traffic naar de Karwei-website en -bouwmarkten.

Solution

We gaan klussers triggeren met het eindresultaat. Met de woorden: Maak het Mooier wil je direct aan de slag voor die mooiere slaapkamer of strakgetrokken tuin. Wij ontwikkelen een passend en actiematig logo als centraal onderdeel van de campagne. Tijdens de Karwei actieweken laten we in print en online ‘Mooie deals’ zien, zoals 30% korting op muurverf of 20% korting op schuttingen. Met een tapestrook onderin beeld versterken we het actiegevoel en halen we de klant over om nu naar de bouwmarkt te komen voor de beste aanbiedingen om die klus af te maken.

Deliverables

We ontwikkelen voor deze actieweken het campagnelogo Maak het Mooier Weken en maken hiervan de doorvertaling naar verschillende middelen.

  • campagnelogo
  • folder (print en online)
  • online banners
  • social kanalen
  • nieuwsbrief

#Karwei #maakhetmooier #campagnelogo #giesbers #giesbersretail #printfolder #onlinefolder #socialmedia #nieuwsbrieven

Lift me up