Omnichannel
Dashboard

Altijd een omnichannel experience

| Het Omnichannel Dashboard helpt jou om overzicht te houden over alle communicatie-touchpoints.

Met de digitalisering is het aantal communicatie touchpoints de laatste jaren enorm gegroeid. Daarbij ook het aantal afdelingen intern en het aantal bureaus extern. Het borgen van consistentie in communicatie is hierdoor een zeer complex proces geworden… Of toch niet?

Hoe zou jij het vinden als er een tool is die ervoor zorgt dat jij altijd en overal inzicht hebt in alle touchpoints die voor een campagne of actie worden ontwikkeld. Een tool waarmee je niet alleen ziet wat jij zelf ontwikkelt, maar waarin je ook ziet wat jouw collega’s ontwikkelen. Zodat je snel kan afstemmen om consistentie in communicatie te borgen. Of mooier nog… een tool waardoor jouw bureaus al onderling consistent afstemmen.

Dan heeft jouw klant een optimale omnichannel merk- en campagne beleving. En jij hebt meer tijd voor focus op omzet verhogende activiteiten.

Campagne plannen

Je begint met het bepalen van de campagneperiode en je klikt eenvoudig aan welke middelen/touchpoints worden ingezet. Daarna bepaal je wie er toegang krijgt tot het dashboard.

Campagne ontwikkeling

Alle visuele elementen worden op overzichtelijke en eenvoudige wijze geplaatst door je bureau(s). Jij scant eenvoudig door je campagne en zo heb je in een oogopslag overzicht over alle middelen/touchpoints die ontwikkeld worden in een visueel dashboard.

Campagne ‘live’

Op het moment dat je campagne live is, kun jij in het dashboard precies zien welke touchpoints jouw klant tegen kan komen. Je online middelen worden tijdens deze campagneperiode vervangen door een i-frame waardoor je de werkelijke situatie ziet.

Campagne evalueren

Na de campagneperiode worden alle middelen weer statisch weergegeven. Deze middelen blijven benaderbaar voor evaluaties. Je kunt eenvoudig door campagnes browsen, maar je kunt ook op middelenniveau snel bladeren door eerdere en toekomstige campagnes.